23 augusti - i stallet

2012-08-23 @ 22:59:48
1. I'm drunk, I suppose

 
 
Har idag träffat Stefan (ljusa) och Korp (brunsvarta), träffade upp Frida redan strax efter 09:00 hemma hos henne och sen har större delen av dagen gått åt att leta häst, rida häst, kämpa med tjurig häst och sköta om häst. Fast jag följde ju bara med och assisterade då, samt klappade och tränade mitt eget fläsk.

Saknar verkligen ridningen trots att jag inte höll på med det så länge. och trots att jag är lite rädd... Men de är så fina. Och de luktar så gott¨, häst och hö. Och saknar känslan av att sitta upp på ett sånt mäktigt djur, det är lite häftigt. Hade jag haft ekonomi hade jag nog börjat ta lektioner igen, men för att man ska ha råd så måste man jobba och när man väl jobbar så är det ju tveksamt om man kommer ha tid? Får väl ta en sak i taget.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0