3 augusti - en lista innan läggdags

2012-08-03 @ 23:52:21
1. I'm drunk, I suppose
Vad gjorde du kl 08 i morse? Jag stod i disken på jobbet och blev förvånad över att jag redan varit där en timme.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Då läste jag lite bloggar och surfade runt på stora, vida webben och sökte stilinspiration.
Vad har du druckit idag? Grönt te, röd laktosfri mjölk och flädersaft
Vad var det senaste du åt? Donuts (MÄTT BLÄÄ)
Vad var det senaste du köpte? Mat, kan vara det tråkigaste. Snackar vi däremot shopping så är det däremot skorna jag klickade hem igår, men de är i praktiken inte betalda än så vet ej om det räknas..?
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun och fult träfärgad!
Vad är det för väder hos dig nu? Inte en aning! Gissar på blött. Det är mörkt ialla fall..?
Godaste glassmaken? Choklad alla dagar i veckan!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Japp, blev väl så med mannen har jag för mig..? Haha!


Vi var väl ett ganska sött par, när det väl begav sig...? ;) December -09

Sover du tungt? Alltid, och är tacksam som fan för det för jag blir ett vrak om jag inte får sova mina sju timmar ostört...
Drömmer du mardrömmar? Jaa, typ bara mardrömmar när jag väl drömmer! Men nu var det länge sen.
Trivs du med ditt jobb/plugg? Jättebra! Skulle kunna stanna där för evigt,
Favoritklädsel? Nonchalant slapp-snyggt, typ blanda antingen jeans eller leggings med större linnen och stora hood-tröjor. Helst med kängor/Converse till, och keps. Ska bli bättre på att använda keps.
Vad ser du om du tittar till höger? Christopher som sitter vid sin dator och spelar LoL och snackar med Mike från England, haha "there's a monk-EEY".
Vad gör dig glad? När andra människor är glada och trevliga. Mysiga kunder på jobbet är bäst!
Vad ska du göra härnäst? Skriva klart, sminka av mig och sova.
Höger eller vänsterhänt? Höger!
Humör just nu? Åh det är bara bra, men dock trött som en gnu. Sjukt med tanke på att jag powernappade innan?
Favoritgodis? Som sagt, choklad alla dagar i veckan. Annars lakrits, men det äter jag inte så ofta.



Kläder just nu? Leggings och bandeau-bh.
Hur många kuddar sover du med? Två!
Spelar du något instrument? Tyvärr inte, är hemskt omusikalisk vilket jag förbannar mig på väldigt ofta. Skulle vilja kunna spela nåt instrument, men har inte tålamod till att lära mig.
Morgon eller nattmänniska? Åh inget av det! Hatar tidiga mornar då alarmet ringer och hatar kvällarna för att man antingen måste tänka på att man ska sova tidigt, eller så är man dödstrött och lägger sig vid nio bara för man är ledig dagen efter. Får man vara dagsmänniska?
Vad är viktigast för dig? Att min familj, min pojkvän och mina vänner är friska och mår bra.


Lilla brodern, som inte är så liten numera!

Är du kittlig? Usch ja. Sidan av magen... Döden!
Stjärntecken? Watörman.
Äckligaste insekten? Alla insekter? Måste jag välja nån så säger jag spindlar, fästingar och silverfiskar.
Stökigt eller välstädat? Går i perioder det där! Skulle vilja påstå att jag gillar det välstädat såklart, och tycker om att småplocka hemma osv men har märkt att nu när man jobbar så finns inte riktigt orken till det längre haha. Kör valross på soffan istället! Men nej, stökigt har vi det absolut inte.
Vad längtar du mest efter just nu? Imorgon för jag jobbar, och då vet jag att jag imon kväll kommer kunna sitta uppe för jag är ledig på söndag, HAHA. Och sen till nästa lön. Måste sterilisera katten, åtgärda hennes navelbråck, id-märka och skaffa försäkring. Kanske inget man borde längta till men jag vill få det gjort bara, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0