3 augusti - (k)räkgryta

2012-08-03 @ 16:04:00
1. I'm drunk, I suppose
Slö som en strandad valross idag, har börjat bli det nu när jag börjar vid 07:00 på jobbet? Hm. Förstår ej. Men kanske beror det på att jag sov endast 4 timmar...? Tur då att jag bara gick till kl 12, sen var det raka vägen hem och bara slappa. Första gången på jag vet inte hur länge som jag åker hem tidigt och inte känner att min kväll redan är upplanerad i mat och sen läggdags.

Därför ska jag fira med att göra skojig mat idag! Blir räkgryta med färsk pasta, får ju hoppas att det är gott annars får jag ge det till katten. Hon har förövrigt nån konstig grej för sig där hon varje gång hon går ut i köket så jamar hon nåt sjukt... Hon har mat. Hon blir busad med. Snälla Bullen, hjälp mig!

Brb/tina bacon i handfatet på toaletten och stoppa in räkorna i micron så de också tinas för orkar inte vänta.
 
 
Bjuder på en göttig frukostbild tagen för några veckor sen. Havregrynsgröt med färska jordgubbar. Satt inte lite fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0