7 augusti - köpte nytt mobilskal idag

2012-08-07 @ 22:40:25
1. I'm drunk, I suppose



Fast egentligen köpte jag det i helgen.
Men fick det idag. Inget märkvärdigt skit heller, kostade endast 19 kr och då fick jag skärmskydd till också som jag verkligen behövde (mitt gamla var helt fullt av repor och luftbubblor), haha fatta skillnad det blev när jag tog av mitt gamla skärmskydd och putsade upp den! Såg ut som en helt ny telefon. Allt blev plötsligt jätteskarpt och bra, HAHA.
Sen att den nya skyddsfilmen jag klistrade dit inte var av världens bästa kvalité kan vi ju skita i. Snart dags att byta upp sig ändå.
 
Förövrigt skulle jag till Folkuniversitetet idag och skriva nytt CV och sen träffa Sofie efteråt, men på tåget så ringde de från jobbet och undrade om jag kunde hoppa in för min kollega hade sjukt ont i magen. Så det ställde jag upp på, så hon tar mitt pass på torsdag istället vilket innebär att jag nu har långledigt fram tills på lördag! Passar ju skitbra nu när det är stadsfest + RixFM och allt nu från torsdag till lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0