7 augusti - mvh/språkpolisen

2012-08-07 @ 23:17:15
1. I'm drunk, I suppose
Igår kom det in en kvinna och bad om att få en "kacka".
......
..
 
 
 
Fick verkligen hålla mig för att inte flina. Eller asså, flinade gjorde jag ändå för jag tycker om att vara trevlig mot kunderna, men just då handlade det om KACKAN. Alltså en kaka. Jag kände så gärna för att ba "vilken KAKA är det du vill ha?", men jag är faktiskt väldigt serviceminded så gjorde det såklart inte. Är ju lika rar och trevlig som jag ser ut, höhö. I vilket fall ångrade hon sig och sa att hon eventuellt skulle ta det senare.

"Eller vill du ha en kacka?" frågade hon sitt sällskap. Sällskapet sa nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0