8 augusti - bra dag!

2012-08-08 @ 23:26:52
1. I'm drunk, I suppose
Satt på tåget idag och fick plötsligt en såndär "suddig fläck" i högra synfältet... Migrän. Så jävla hopplöst. Så satt på tåget samt halva bussresan till Ica Maxi och såg knappt ett skit innan flimret äntligen la sig, men då kom ju huvudvärken istället. Hatar migrän-skit!
 
Tog mig ialla fall till Maxi och sen till Smedby för att leka med Sofie, hämtade ut mina skor från H&M också som jag ej kan bedöma om jag gillar eller inte än. Alltså de är ju döfina, men de känns för stora. Båtar? Eh ja. Jag har ju såna pyttefötter. Men å andra sidan är jag rädd att storlek 36 blir lite för litet? Har ju såna enorma stortår i jämförelse med fötterna i sin helhet, HAHA pinsamt nog. Men aja. Jag testade bara ena skon på hos Sofie idag, så ska gå runt lite med dem hemma imon och bestämma mig då. Synd, hade velat ha dem nu på stadsfesten!
 
Förövrigt så pratade jag och Sofie massor, vi åt currysoppa som hon så husligt svängt ihop och plockade lite vinbär på dagiset i duggregnet innan jag drog till bussen och åkte hem med snubbidoo. Fin dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0