10 december - dagen i bilder

2012-12-10 @ 19:10:00
1. I'm drunk, I suppose
 
Detta är alltså vad jag har gjort idag! Känns som att jag putsat och styrt och donat hela dagen, men nu när jag tänker efter så är det ju inte så jävla mycket egentligen. Snacka om att lura sig själv. JAJA. Jag har iallafall städat ur skafferiet, diskat det enorma diskberget jag pratade om igår och slutligen hämtat upp det sista julpyntet från förrådet.
 
MEN STOPPA PRESSARNA!
LÅT KRIGSLARMET LJUDA!!!!!
 
Jag har pajjat mitt finaste julpynt. En skitstor tomtelykta som jag fick förra året av mamma. Jag måste vara klant nummer ett alltså, den var ju hel när jag tog med den från farmor och den var hel när jag plockade upp det andra. Så det är ju antingen påväg ner till förrådet, eller på vägen upp idag som jag måste slagit i påsen så den sprack. Lyktan asså. Det hade väl varit höjden av klantighet - spräcka en plastpåse genom att slå den i okänt hårt objekt. Så idag har jag sörjt. Karlssons Klister ska snarast inhandlas så jag kan laga min kära tomtelykta.
 
Fattas väl bara att den blir skitful sen när man tänder ett ljus i den och ljusskenet gör att sprickorna syns. Kommer nog gråta då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0