10 december - tre ting

2012-12-10 @ 19:33:59
1. I'm drunk, I suppose
 
Tre saker som gör mig nervös just nu:
 
  • Min intervju imorgon. Eller intervju... Är det ens det? Vad ska jag säga? Vad kommer de fråga? Behöver jag förbereda mig? Jag vet faktiskt ingenting, mer än adressen dit jag ska, "..och resten löser sig" sa hon jag pratade med i telefonen.

  • Snöandet. På radion idag sa de att det skulle komma ca 40 cm mer snö, men jag hörde ju inte under vilken tidsaspekt det handlade om. Kommer det inatt? Är det den totala mängden innan jul? Välkomnar snön med öppna armar men inte just inatt/imorgon då jag vet att både tåg och bussar ballar ur totalt pga det, = förseningar. Och det sista jag vill är att komma försent till intervjun imorgon!

  • Mitt CV. Insåg ju nu ikväll att jag troligen kommer behöva ha med mig mitt CV igen tills imorgon då de troligen inte har kvar det. Har ju hellre ett extra exemplar än att stå där som ett fån utan nåt alls. Grejen är ju den att jag inte har nån skrivare här, och då intervjun är imorgon kl 09:00 så blir det väldigt tajt om tid på morgonen att hinna till Kalmar och AF, skriva ut ett nytt exemplar och sen ta sig till intervjun i god tid. Detta i samverkan med väder och kollektivtrafik.
    Tack och lov löste sig detta nu ikväll då pappa kunde skriva ut mina papper hos sig ikväll och sen köra mig imorgon bitti när jag kommit in till stan. Är ändå orolig.
 
Håll alla tummar ni har nu för att detta går bra för mig imorgon, okej ? Säg såhär: "ja!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0