14 december - låt julens förspel börja!

2012-12-14 @ 19:51:00
1. I'm drunk, I suppose
Idag kickar jag igång mitt julmysande på allvar. Har börjat på mina lussebullar som just nu står på jäsning i köket, ska strax skutta ut dit och fortsätta men tänkte bara kika in här lite innan och berätta om mitt goda te som jag köpte idag!
 
Polkagris-te från Village, tvekade som fan faktiskt om jag verkligen skulle köpa det eller inte då det låg på 49 kr vilket är lite överpris för te enligt mig. Tänkte om man hade kunnat köpt vanligt svart te annars med nån jordgubbssmak, och sen köpa en påse polkagrisar och ha några stycken i koppen som hade fått smälta ihop liksom. Hade säkert varit lika gott, men sen fick jag ett sånt där "ÄH VAFAN"-infall och traskade fram till kassan. Har ju faktiskt fått jobb idag. Tycker jag gott kan få fira det lite. Och gott var det också, luktar verkligen sådär krispigt mintigt och har en fräsch eftersmak, så det var jättegott!
 
 
Tips från coachen: häll inte i salt, istället för socker. Det råkade jag göra.... Inget att rekommendera.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0