15 december - matkoma

2012-12-15 @ 18:56:00
1. I'm drunk, I suppose
 
Tänker nu följa Figge's exempel och slänga mig i sängen och kolla serier. Tacos avklarat för tredje gången inom en vecka, men det är ju så gott?!?!?! Och döenkelt. Och billigt, beroende på vad man nu har på. En perfekt taco för mig ska vara på en tortilla, med majs, paprka och gurka + köttfärs, och massa vitlökssås. Så mycket vitlökssås att man känner hur fejjan börjar hetta, HAHA. Men det är ju så olika det där hur man föredrar! Mannen t.ex vill ju verkligen inte ha vitlökssås utan häver på massa guacamole istället, som i och för sig också är skitgott men näe... Vitlökssåsen är viktig haha!
 
Nej serier var det visst. Har börjat kolla på Grimm igen - hade ett litet avbrott ett tag precs när jag börjat titta för jag tyckte aldrig att jag fastnade riktigt, men efter några avsnitt nu så har det byggts upp lite spänning så jag tänkte ge det en andra chans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0