15 december - vinkelivink

2012-12-15 @ 12:00:34
1. I'm drunk, I suppose
 
Hallå i holken! Idag snöar det igen, jag jublar av glädje eftersom jag slipper gå ut idag och kan därmed vara inomhus och mysa i hundraåttio. Måste ju tyvärr gå till affären och köpa fryspåsar så jag kan frysa in mina lussebullar, så helt sant var väl inte det där första. Men sen ska jag bara vara inne!
 
Tro dock inte att jag ska sitta och slappa hela dagen, nejnej här ska kroppsarbetas! Måste hänga om mina gardiner som har blivit helt fula, och sen är det ...... Jaha nu blev det ett avbrott för katterna fick för sig att rusa runt och stimma, vilket slutade i att Zhantos hamnade i toaletten. Sen ville han inte bli infångad så det är toalettvatten i hela lägenheten.... Suck. Tur man är hemma då!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0