17 december - bajsväder

2012-12-17 @ 13:16:32
1. I'm drunk, I suppose
 
Såhär munter är min utsikt från köksfönstret idag. Snön har helt försvunnit från balkongen och man börjar se gräsmattan ute på gården. Blä. Dessutom upptäckte jag att mina vissnade ljung bokstavligen FLÖT i mina balkonglådor av allt smältvatten, så fick sätta ner dem på golvet istället för annars hade säkert ställningarna gått sönder. Skittunga var de. En annan rolig överraskning var att en av katterna hade lagt en korv i snön som kom fram nu när det smälte. Det var jätteroligt att ta bort den, verkligen. Kväljdes hela tiden.
 
Har varit uppe sedan kl 07 idag för att jag skulle kolla på julkalendern, hade ändå tvättid vid tio liksom. Är lagom trött nu. Ska strax gå ner i tvättstugan och hämta den sista tvätten, sen ska jag spela Sims och läsa igenom mitt jobbpapper lite och öva, så det är lättare att anpassa sig på jobbet sen när jag väl börjar. Nästan värt att gå till affären och köpa en creme fraische bara så att jag kan göra vitlökssås som jag kan ha på sista tacofärsen i ett bröd. MWWAAAHHH ja det måste jag göra sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0