2 december - önskelistan del 1

2012-12-02 @ 02:07:53
1. I'm drunk, I suppose
 
 
Var länge sen jag bloggade om Jeffrey Campbell-skor nu. Hehe. Men det är väl egentligen för att jag inte har råd att köpa nåt alls så blir man bara deprimerad om man fönstershoppar liksom.
 
Men aa. Dessa får ni gärna komma förbi med en dag om ni känner er manade. Helst dem till vänster med spännen osv på. Henrykole.se är dit du ska vända dig om du är en djävul, har lika bra smak som mig och har råd att köpa dem.

 
(ber om ursäkt för eventuella stavfel osv men sitter uppe alldeles för länge numera vilket resulterar i att jag blir så trött att ögonen går i kors. Ser typ inget nu så ska sova, hej!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0