24 december - god jul mina barn!

2012-12-24 @ 11:46:11
1. I'm drunk, I suppose
Har varit lite dåligt med uppdatering, men det har varit full rulle nu dagarna innan jul. Vaknade supertidigt idag och var redan ute och skottade garageuppfarten kl 08. Fick lyxfrukost efter det med tända ljus! Känns knappt att det är julafton idag, haha. Man har väl inte hunnnit känna efter ordentligt.
 
Obligatoriskt katt-uppdatering också - (obs skiter du i mina katter kan du hoppa till nästa stycke) det har gått bra, men mammas honkatt tjurar fortfarande haha. Igår vaknade jag dock av att Zhantos spydde på min matta (mmmmmm <3), och så fortsatte det resten av dagen för båda mina katter. Zhantos var dock värst och var ganska hängig större delen av dagen, så jag var ju ganska orolig igår kväll. Mammas katter var ju fullt krya liksom. Men idag har de varit pigga båda två och både ätit och druckit, de var med mig ute när jag skottade och hoppade runt och jagade varandra i snön så det var nog bara att de fått i sig nån skit. Tuggat på nån julblomma som alla är giftiga, druckit granvatten eller nåt annat. Mystiskt som fan. Men glad att de mår bra idag!
 
 
 
Nej nu ska jag göra mig iordning och titta på när mamma lagar jansson, och insupa lite julstämning innan Kalle Anka. Kommer äta tills magen står i åtta hörn, är så jäkla sugen på julmat! Också knäppt - aldrig varit förtjust i julmat förrän detta året. Vill äta ALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0