11 februari - dagens citat

2012-02-11 @ 23:09:49
7. Lite bättre
Jag och mannen sitter i badkaret under tystnad (duschar alltså):

Jag: Vet du?
Mannen: Nej.
Jag: När jag sitter på toaletten så räknar jag alltid hur många kakelplattor det är runt badkaret...
Mannen: Du är fan sjuk.


Jag använde dock inte exakt det ordvalet, men jag valde att försköna det lite (ja, FÖRSKÖNA. I used the forbidden b-word), utifall någon här skulle ta illa vid sig. Flickor gör ju inte sånt? Heheeee. Mer än jag då. Och då räknar jag kakelplattor.


Mannen klickar upp sin brittiska kompis på Skype och skriver att han är upptagen.

Jag: Ska du inte skriva att vi kollar på Eurovision?
Mannen: Amen det är ju den stora..
Jag: Ja jag veeeet väl det, men hur ska man annars översätta det..? "We are watching the Meloudifestivaulen" *brutal svengelska*
Mannen: *ser på mig i en sek med blicken "u serious?!" *
Jag: HAHAHAHAHAHHAHAHHA, JAG SKOJAAAAR, HAHAHAHHAHA
Mannen: Fast det gjorde du ju inte alls, säg vad det heter då?
Jag: HAHAHHA, nej allvarligt jag skojade, kom inte på vad det hette ju!


Mitt i "Shout it out" med David Lindgren:

Jag: Kolla, hon den blonda som dansar i bakgrunden ser ut som Pink.
Mannen: Mm..

Nästa gång låten visas:

Mannen: Pink igen.
Jag: Kiss.
Mannen: Vadå kiss? .. Jaha -.-
Jag: HAHAHHAHAHAHHAHAHA
Mannen: Men asså du är ju förjävla tråkig som skrattar själv, väx upp!
Jag: *dör av garv*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0