10 januari - Fluffet

2012-01-10 @ 01:43:05
1. I'm drunk, I suppose


SHE'S SO FLUFFY I'M GONNA DIIIEEE!
Typ så känner jag varje gång jag kollar på min katt. Har börjat kalla henne Fluffet mer och mer nu de senaste dagarna. Gör ni också så? Kommer på skitlöjliga smeknamn till era husdjur som (oftast) redan har ett gulligt namn, haha jag gör det JÄMT till mina katter. Men sen är jag ju lite av en crazy catlady... Kommer vara den där gamla tanten i hörnet på hemmet om 50 år som ingen pratar med och som bara umgås med sin katt hela dagarna.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha, jag ger hundarna löjliga smeknamn också :') Gizmo får oftast heta Snuffis. Han har en tendens att se ut som en tjej ibland och då brukar jag kalla honom för Gizmona, haha. Charlie får inte lika roliga smeknamn.. han får heta Charlieboii eller Snygging, haha.

2012-01-10 @ 11:13:24
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0