11 januari - latkvinna

2012-01-11 @ 19:31:23
1. I'm drunk, I suppose
Vaknade jag "tidigt" idag? Nej (klockan 14:30). Har jag städat idag? Nej. Har en tendens att göra helt tvärtemot mina planer ibland... Men jag har ialla fått lite saker uträttade, har skrivit ihop ett personligt brev för jag ska söka till kundtjänst hos Telenor men Uniflex' (som det går igenom) hemsida laggar balle med mig och klarar tydligen inte av mitt långsamma internet, så jag har inte fått iväg min ansökan än... Dock så messade Zachy och upplyste mig om att han kunde göra en rekommendation om mig hos GoExcellent där han, Sötterman, Nille och Klinth jobbar bl.a så jag sa att det kunde han ju göra så kan jag ju bestämma mig sen. Det är ju i princip samma sak egentligen, bara det att det handlar om andra produkter och lite annorlunda priser. Men jag får se som sagt! Jobbar ju riktigt goa människor på Telenor också liksom.

Nu har jag en fiskgratäng i ugnen som känns lite sådär om jag ska vara ärlig - asså ska det verkligen vara soja i själva såsen? Dessutom så känns den sjukt blaskig, och moset blev för löst och SHIT. Känns inte så bra. Men det kanske smakar gott? Hahahaha. Alltid något i så fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0