12 januari - liten önskan såhär på kvällskvisten

2012-01-12 @ 02:28:53
1. I'm drunk, I suppose
Fan vad jag längtar tills mina pengar kommer om två veckor. Då ska jag börja sy! Frågan är bara om man ska börja med gardiner eller en snygg klänning först? Hm. Gardiner kan ju vänta lite egentligen - har ju faktiskt några nu som är helt okej och jag är så ivrig på att få sätta igång med min första klänning som jag haft på hjärnan nu i evigheter. Egentligen är det ju inte min idé utan jag har ju hämtat mycket inspiration från en klänning på Nelly.com, men det är ju ganska najs egentligen för hittar jag en klänning där för typ 400 kr så kan jag ju spara in en del och sy upp en egen modell och dessutom göra ändringar på den och lägga till sånt som jag tycker är snyggt! Ska bli så KUL.

Har saknat att sy så jävla mycket, har inte suttit vid en symaskin sen jag slutade nian och det var så sjukt roligt minns jag. Sen hade jag ju MVG i det också, kan ju ha varit en utav anledningarna till att det var så kul hahhaa! Nä men jag hade nog lite talang för det där. Dock kommer det bli mycket roligare nu när jag själv kan köpa in de tyger och material jag vill använda, och slippa gå efter planeringen man hade i skolan. Ska införskaffa mig en söt liten sylåda också, HIHI längtar så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0