12 januari - såhär har dagen typ sett ut

2012-01-13 @ 00:46:55
1. I'm drunk, I suppose
Jag: Oj nu dreglade jag lite på dig.
Mannen: Ja det kan jag förstå, det är ju mig du kollar på!

--------

Vi diskuterar vad vi ska äta till middag
Mannen: Tacos!
Jag: Men då får du gå till affären, jag orkar inte.
Mannen: Nej inte jag heller.
Jag: Men då gör jag nudelwok istället.
Mannen: NEJ, det får du fan inte!
Jag: Gå till affären då?

1 timme senare

Jag: Gå till affären nu!
Mannen: Nej jag kan inte, jag är sjuuk :$
Jag: Du är inte sjuk, du är bakfull! Nu går jag och gör nudelwok.
Mannen: Det gör du fan inte, då blir jag sur!
Jag: Ska vi göra hamburgare då?
Mannen: Men då behöver vi hamburgerbröd...
Jag: JAJA JAG GÅR VÄL TILL AFFÄREN DÅ
Mannen: Jag hänger med!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0