19 januari - vill bara proppa i mig massa goda, nyttiga saker

2012-01-19 @ 02:33:16
1. I'm drunk, I suppose
Älskar att jag och mannen börjat laga så jäkla mycket grytor med enorma mängder grönsaker i ! Så sjukt gott. Nu har det dock uppstått ett problem. Vi införskaffade ju en ny wokpanna på IKEA för ca 3 veckor sen, vi har använt den ganska flitigt i och för sig... Men igår upptäckte jag efter att jag diskat den att den börjar ROSTA i botten. WHUUT?! Fattar ej hur detta har gått till. Det är bara jag som diskat den hittills, och då har jag använt diskborste och vanligt vatten. Alltså inget diskmedel. Vi har dessutom bara använt plastredskap i den, så det finns liksom inget vasst som har kunnat repa upp den i botten, men ändå har det hänt... Stort mysterium. Ska åka tillbaka nån dag med den och klaga. Så får vi väl köpa en annan med teflonbeläggning inuti istället, denna var ju bara i vanlig svart metall typ så det kanske är en kvalitetsfråga, vad vet jag. Irriterande ialla fall.

Tillbaka till grönsakerna. Åh. Och det roligaste är ju när man köper hem purjolök, och kommer hem från affären med blasten uppstickande ur kassen. Ser så fint ut ju! Och nu ikväll så blev jag så himla sugen på frukt - typ vindruvor, äpplen och bananer haha. Mina morötter är slut också, och det är också något som är irriterande för det är sånt där perfekt mellanmåls-"knaster". Måste köpa morötter imon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0