20 januari - Divabebisen

2012-01-20 @ 14:18:53
1. I'm drunk, I suppose




Drömt så konstigt inatt - gick över massa järnvägsspår i Smedby och det kom tåg hela tiden fast som rullade sakta förbi... Det var liksom inget panikartat över det hela, mer att jag var tvungen att akta på mig men inget mer med det. Sen kom pappa in i bilden, och då visade det sig att Diva och pappas katt Hubbe hade åkt tåg själva (?) i en plastkasse (?), men Diva kom typ inte ur innan tåget åkte igen och då fick jag lite ångest och tyckte så synd om henne för att hon skulle behöva åka iväg helt ensam. Haha. Sjukt hur man drömmer.

Ställde klockan på tio idag bara för att jag skulle vända om dygnet. Var vaken i ganska så exakt 12 timmar igår innan jag somnade igen, och "inatt" har jag sovit ca 4 timmar så inatt borde jag fan vara sömnig. Det har dessutom ringt på dörren så idag sitter jag på helspänn så jag slipper få hjärtattack om det är nån som ringer på igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0