22 januari - Divan i snön (balkongen...)

2012-01-22 @ 16:26:02
1. I'm drunk, I suppose
Har snöat nästan hela natten och hela dagen idag. Så dags i slutet av januari ... Blir däremot bara slask av det, men jag tror ändå det är mer "fast" än i Kalmar där det verkar vara riktigt glaffs. Och sen fick jag snilleblixten om att jag skulle fotografera Diva idag ute i snön, men det gick ju åt skogen för hon ville varken ner i snön och inte vara med mig heller... Men fick några fina bilder ialla fall när hon satt och blängde på balkongen!







Förstår ni varför jag kallar henne Fluffet nu? Älskar hennes vinterpäls, den är så tjock och gosig! Nu när jag kollar på bilderna så ser jag också hur lik hon är en Exotic (kattras som ser ut som en perser, men har kort hår som en vanlig bondkatt)... Hon är faktiskt väldigt lik sin pappa, som troligen hade lite perser i sig och som även har samma grå pälsteckning som Diva har. Hade varit kul att ställa ut henne bara för skojs skull, hon är ju så himla fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0