22 januari - jävla affärjävel

2012-01-22 @ 17:14:49
1. I'm drunk, I suppose
I vår affär här i Blomstermåla så har de nästan halva priset på lösgodis på lördagar då det kostar typ 5 kr/hg, och i vanliga fall typ 8 eller 9 kr/hg. Därför har vi som en osynlig regel här hemma att om vi nån gång blir sugna på lösgodis (händer dock inte så ofta längre) så väntar vi till lördagen istället då det är billigare.

Och nu tidigare i veckan så sa jag att jag var skitsugen på lösgodis, så då sa vi att vi skulle köpa det nu på lördag. Alltså igår. Men tror ni jag kom ihåg det? Självklart inte. Visserligen gjorde jag ju en skitgod kladdkaka, men fan asså... Inget är ju som lösgodis när man är riktigt sugen på det. Lösgodis och riktigt god choklad är det bästa jag vet! Så nu måste jag vänta en hel vecka... Grr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0