23 januari - mobilbloggande

2012-01-24 @ 00:06:29
1. I'm drunk, I suppose

Har haft en väldigt händelserik dag faktiskt, må jag säga! Chillade hos Linda och planerade inför maskeraden idag, samt skickade ut inbjudningar - börjar faktiskt mer pepp på det, och jag som från början knappt var sugen på att fira alls haha! Konstigt hur det vänder. Vi fixade en grym inbjudningslista på bara goa människor ialla fall, najs!

Fick gå hem från stan sen för att det fattades en krona till bussen, och väl hemma hos pappa så har jag hjälpt till med flytten. Sen ringde Frida S helt spontant, och så blev det att vi möttes upp här hos mig och sen gick på långpromenad med hennes hund! Har sån träningsvärk i benen nu så jag vill dö, hatar att vara otränad...

Orkar inte skriva mer nu, hatar att mobilblogga haha HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0