27 januari - mobilblogg

2012-01-27 @ 23:28:43
1. I'm drunk, I suppose

Hatar att blogga på mobilen men gör det ändå? Blä.

Idag var jag iallafall på stan med farmor, kom hem med väldigt lyckade köp: nya vinterkängor i skinn (sista svarta paret i min storlek, tur?) och ny vinterjacka. Härligt med för tidiga födelsedagspresenter, min farmor är bäst i världen! <3

Sen mötte jag upp Sofie på centralen, och så tig vi ett långbesök på Corner i tre timmar med pommestallrik och mycket fniss!
"Vet du vad jag drömde?"
"Näe?"
"Nää!"
Och så tog vi en svängom inne på Erikshjälpen bara för kul.

Kvällen har spenderats med Frida S med fööör mycket skratt åt hennes djur och pinsamma hemgjorda sånger, samt fruktsallad innan jag gick hem till farmor. Bud på att sova tidigt ikväll? Har så sjukligt ont i magen, men det kan ju bero på att jag idag tryckt i mig två rostade mackor, en semla, pommestallrik, fruktsallad, kaka, glass och soppa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0