30 januari - godkväll mina hjärtan!

2012-01-30 @ 23:18:39
1. I'm drunk, I suppose
Hur är det med er då? Har ni haft en trevlig helg? Jag har haft det ganska gutt måste jag säga! Har haft det trevligt hemma hos pappa i helgen, och för att inte tala om hur skönt det känns att inte frysa nu när man går ut i en riktigt tjock jacka och ordentliga skor! Har däremot sjuka skoskav på hälarna, men det är ju knappast någon nyhet för det har jag ju nästan jämt.

Denna veckan händer det grejer vill jag lova! Fyller ju år, och ska ha maskerad - vilket börjar kännas riktigt taggat nu, men samtidigt är jag nervös.. Tönt-Amanda kommer alltid fram inför fester, haha! Dock sket sig min ursprungliga utklädnadsidé (militärbrud), skulle ju sy den själv men eftersom bajs-Kalmar inte har nåt armémönstrat bomullstyg så fick det bli nåt annat..... Nu ser alltså listan ut såhär:

1) Dödsängel.
Sofie har svarta vingar + gloria som jag ska låna (om hon nu hittar det...). Hittar hon inte det, så får det bli nummer två, som är....

2).. Julklapp. Yepp. Fick idén mest på skoj när jag satt på tåget med Manne och snackade, och nu får det väl bli så om alla andra saker går åt skogen. Vill ju inte avslöja för mycket kring detta än då det kan bli en kul överraskning för gästerna på fredag eftersom det är en väldigt udda utklädnadsgrej. Kan dock bli kul!



Bäst just nu är mitt röda läppstift från MUS. Får tacka Sofie så hjärtligt för den fina julklappen, då det var hennes presentkort som jag använde till att köpa detta (hade nog aldrig hänt om jag inte hade fått det, haha!). Älskar verkligen kontrasten mellan vit hy, mörkt hår och riktigt vampigt, röda läppar. Kan knappt vänta tills jag blir svarthårig igen på fredag, kommer bli så läckert! Används flitigt och nästan varje dag jag går utanför dörren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0