31 januari - detdär med solbränna

2012-01-31 @ 14:01:28
1. I'm drunk, I suppose
Ibland önskar jag att jag kunde bli sådär riktigt "negerbrun" på sommaren, att man hade skitlätt för att få färg och knappt behövde anstränga sig alls för att få en snygg bränna. Dock har jag ju liksom accepterat numera att jag har den blekaste hudfärgen man kan ha, utan att vara rödhårig. Jag har skitsvårt för att bli solbränd - jag bränner mig alltid, får soleksem och när jag mot slutet av sommaren lyckats jobba mig upp till en normal bränna så ser alla andra ut som att de spenderat två veckor utomlands.... Irriterande. Men jag har ändå lyckats acceptera det!

Däremot så skulle jag ju inte nåt emot att få bli riktigt brun för en gångs skull. Det vill väl alla vara? Som bruden i Top Model-reklamen som går nu - hon med neonrosa bikini i slutet, och som kaxigt står och säger "det kommer bli fight i huset, men om nån smäller mig så smäller jag tillbaks utan tvekan". Ska ni se det ikväll förresten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0