4 januari - hallojken!

2012-01-05 @ 00:52:50
1. I'm drunk, I suppose
Får ursäkta att det blivit lite dåligt med uppdateringar, men har ägnat all min tid åt mannen nu de senaste dagarna eftersom han är hemma igen!

I måndags så stack jag in till stan med 13:00-tåget, åkte ut till Berga och hämtade mina nya skor (slänger upp ett separat inlägg om dem efter detta), och sen mötte jag upp Christopher strax innan halv fyra då han kom med bussen från Stockholm. Hade en jättemysig kväll med god mat och massa pussar!

Sen igår (tisdag) fick vi för oss att vi skulle åka till IKEA. Vi har kommit överens om att de pengarna som blir över varje månad i matkassan ska vi lägga i en "övrigt"-burk, där vi sparar dem till andra roliga saker, t.ex inredning och sånt. Och nu hade vi fått ihop lite mer än en tusenlapp, så vi fick ihop till både ett soffbord, en större byrå till mig så jag kan flytta dit kläder (ÄNTLIGEN), samt lite annat småplock som alltid är bra att ha! Och eftersom mannen snickrade ihop bordet, så tyckte han att jag kunde ta byrån då och jag är ju inte ointelligent på något vis så det tänkte jag att det fixar ju jag! Aldrig mer. Tog typ 3 timmar, och två lådor blev helt fel och det var sååå nära att delarna inte gick att få loss, irritationen växte och aa... Nej fy aldrig mer. Jävla IKEA. Men fint blev det ju ialla fall! Så när jag äntligen var klar ca 01:30 på natten, så gjorde vi kladdkaka och glodde på film i nån timme innan jag somnade på mannens axel.

Och idaaaaag så har det inte blivit mycket gjort heller. Linda hade visst ringt igår så skulle ringa idag, men först vaknade vi sent, sen åt vi, sen somnade vi, sen var det dags att laga mat igen och sen helt plötsligt var klockan sent igen så får bli att jag ringer henne imorgon istället, haha!


Älskling igår på IKEA, när han ringde sin brorsa och fixade skjuts åt oss hem. Supersnällt! Kan ju nämna att det spöregnade och stormade och att försöka få hem ett jävla soffbord i ett enormt paket på både buss & tåg hade blivit lite kämpigt...

Nu måste jag slänga upp inlägget om skorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0