5 januari - hemmaaa

2012-01-05 @ 16:46:12
1. I'm drunk, I suppose
Åh jag älskar att vara hemma. Det är så mysigt! Nu när vi var på IKEA också och fick in nytt soffbord och byrå så är det ju såklart ännu mindre, men ändå mysigt på nåt sätt.





Här ser ni då hur det ser ut i vår lilla enrummare just nu. På första bilden har ni min lilla hörna, och på den andra bilden ser ni mannens hörna. Kan man ju kanske lätt avgöra om man ser till hur stökigt det är borta hos honom.... Ber om ursäkt för dåliga mobilbilder men jag orkar inte dra fram min kamera. Och det är då den höga byrån som jaaag skruvade ihop helt på een hand under en rafflande tid på 3,5 timme!

Mannen var förövrigt nere i källarförrådet nyss och kollade ifall det var nåt som saknades eftersom jag upptäckte när han var i Stockholm att nån hade brytit sig in där. Och tyvärr är det ju nån iddi som tagit en svart ryggsäck som det står "John Bauer" på (asså vem gör??) och sen hans svarta, korta dunjacka... Inget annat verkar saknas. Man får väl dock säga tur i oturen, då jackan inte är någon han använt på typ två år och han har så jävla många jackor ändå men man blir ju ändå irriterad över att folk inte kan låta ens saker vara ifred. Man får ju vara glad att hans kavaj & finbyxorna som han använde på studenten fortfarande hängde kvar där nere. Låset var ialla fall orört nu så ingen verkar ha varit där sen jag skruvade fast det. Byfånar säger jag bara....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0