8 januari - en liten uppdatering!

2012-01-08 @ 01:31:26
1. I'm drunk, I suppose


Igår blev jag och Christopher bjudna på middag hemma hos hans brorsa med familj! Det var jättetrevligt, käkade hemgjord pizza och marängsviss och avslutade kvällen med några filmer på tvn tillsammans. Sen sov vi hos hans moster inatt, och idag har jag varit hos farmor hela dagen och sovit. Fick skjuts av pappa hem till Blomstermåla ikväll för jag skulle ta med mig kläder och MIN SYMASKIN, hihihi ska bli så kul att få sätta igång med att sy gardiner och sånt! Nu måste jag bara skaffa mig en liten sylåda, med nålar och trådar och sånt där.

Sen är jag lite arg. Mina nya skor? Den högra är på gång att gå sönder i klacken. Jag blir så trött, så typsikt min otur....

Tråkigt inlägg. Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0