8 januari - jag har alltid sagt att jag har ett bottenlöst hål i magen.

2012-01-08 @ 02:05:27
1. I'm drunk, I suppose


Frukost:
- Två rostade mackor med proviva.

Middag:
- Kotlett med potatis och sås.

Kvällsmat:
- En grapefrukt.
- En halv Twix (delade med mannen).
- En vitlöksbaguett.
- Kladdkaka.
- En jävla massa hemgjord päronläsk.


Och jag är fortfarande hungrig. Hur sjukt?! Ibland är jag faktiskt förvånad över att jag inte väger det tredubbla än vad jag gör idag. Jag kan äta såna enorma mängder när jag är "in the mood" (the eating mood) att till och med Christopher storknar av att bara se mig äta. Jag kan ibland äta mer än honom när vi käkar middag, plus allt annat som jag tuggar i mig resten av kvällen. Tackar min goda ämnesomsättning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0