1 mars - emofilten ♥ skinnjackor med nitar

2012-03-01 @ 01:11:54
1. I'm drunk, I suppose
Upptäckte att jag samlat på mig en mängd bilder från tumblr med nitade skinnjackor... Gud vad jag saknar min! Längtar verkligen tills det blir mer stadigt väder och liite varmare så jag kan börja använda den igen tillsammans med schyssta brillor och en gosig hood-tröja under. Bästa kombinationen!











Tråkigt nog har nitarna på på min jacka börjat rosta lite precis där det möter lädret... Troligen efter att jag hade den under världens störtregn på Movits' spelning på Emmabodafestivalen i somras och den blev helt genomsur... Men blir de för fula får jag väl bara byta ut dem. Behöver dessutom lämna in den på kemtvätt för fodret har ju blivit lagom äckligt nu när den har varit med på alla äventyr, som svettiga sommarkvällar på stan och legat på drink-blöta dansgolv och trampats på och jag vet inte allt. Dessutom behöver den ordentlig dos av läderbalsam, får börja rusta upp den snart helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0