10 mars - bättre!

2012-03-10 @ 13:36:59
1. I'm drunk, I suppose
Vaknade idag och mådde nästan toppen - känns ju förjävla märkligt när jag mådde så pass skit igår. Aja, jag är ialla fall tacksam över att min livs första magsjuka verkade vara av den lindriga sorten, kunde börja äta igår kväll redan och nu idag känner jag mig än så länge ganska pigg. Dock brukar det oftast vara så på morgonen, så vi får väl se hur jag känner mig framåt kvällen...


Divan höll mig sällskap igår när mannen var på akuten...

Idag blir det ialla fall att bara ta det lugnt, mannen sover än till och från men det tycker jag han kan få göra när han haft så ont i ryggen de senaste dagarna och sovit dåligt. Han har faktiskt sovit på golvet inatt den stackaren, bara för han tycker det blir så trångt i sängen... Kanske dags att skaffa en ny säng? I vilket fall är det ju mello ikväll, så vi får väl mysa lite till det här i vår sjukstuga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0