10 mars - glada nyheter

2012-03-10 @ 21:46:11
1. I'm drunk, I suppose
Har suttit i Skype i nästan två timmar med fina Frida och bara pratat om allt möjligt under tiden som Melodifestivalen stått på i bakgrunden. Fick även reda på att hon troligen kommer hem från Kanada om en månad, alltså fatta lyckan?! IIIH. Kommer bli gråt-och kramkalas när vi ses igen!


Frida på sin bal


För övrigt ångrar jag djupt att jag tidigare tryckte i mig två mackor med te i eftermiddags, jag var ju så jääävla hungrig men fan så illa jag har mått sen dess... Är fortfarande hungrig som ett as, men vågar inte äta mer eftersom jag är rädd att jag ska må ännu sämre. Skit!

Kommentarer
Postat av: Frida

Asså, du är allt bra fin du. <3

2012-03-11 @ 00:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0