10 mars - sick and lonely

2012-03-10 @ 22:49:10
1. I'm drunk, I suppose


Behöver något proffs som kan plocka mina ögon lite sådär arga och "uppåt" typ, vågar ju knappt göra nåt själv med dem för jag är rädd att de ska bli för smala....
Anywayzz. Mår dåligt och är ensam, kul kombo? Nicht. Fick mig dock ett litet fniss nyss då katten höll på att trilla ner från tv'n, hon hade tydligen somnat och slappnat av liiite för mycket haha. Så kan det gå.

Ååååh asså jag orkar inte må såhär dåligt! Vill ju förfan äta, det är ju typ mitt liv?! Inte ens värt att göra sig en kladdkaka här i sin ensamhet liksom. Känner mig som en äcklig padda, behöver en dusch men eftersom mannen ändå tydligen inte skulle hem ikväll kan det lika gärna vänta tills imorgon. Har hört att man typ kan svimma om man duschar/badar varmt när man är sjuk? Vill ju helst inte göra det när jag är ensam såhär, hehe. Förstår om katten hellre ligger på tv'n än bredvid mig.

Dessutom går det inget Big Brother ikväll, och inget annat kul heller på tv'n. Får väl helt enkelt lägga mig och invänta sömnen. Balle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0