11 mars - hungrar ihjäl

2012-03-11 @ 03:07:14
1. I'm drunk, I suppose
Låt er ej luras av min dvärglängd. Jag är ett fucking matmonster on the inside! Ni anar inte hur mycket mat som faktiskt ryms i min mage... Det är helt sinnessjukt. Jag kan utan några problem alls, äta tills jag befinner mig i total matkoma, för att efter ca 30 min hugga in på en 200-grammares chokladkaka och sluka hela inom loppen av samma tid. Jag kan dessutom under samma kväll få för mig att baka kladdkaka, och därmed har jag ätit en halv form sånt. Allt detta på bara någon timme. Ni vill inte ens veta hur mycket skit jag kan vräka i mig under en hel dag när jag är på det humöret... Brukar ibland föreställa mig hur mig mage ser ut på insidan med all jävla mat, men inte ens det får mig att sluta.

Och nu har det ju liksom vänt på nåt sätt när jag är sjuk, och jag vet inte vart jag ska ta vägen?! Allt jag tänker på är MAAAAAAAAAAAAT och CHOKLAAD och grönsaker och sås och sparris (fråga ej varför, hatar sparris)... Och det enda jag fick ner igår var lite fruktsallad på morgonen och sen två mackor, och det tog hela dagen att smälta. Känner mig som en anorektiker. Vill bli frisk så jag kan äta! Får väl nöja mig med "lätt" mat så länge... Typ fruktsallad varje dag i en vecka.


Vi kan ju låtsas att jag ser ut såhär när jag är sjuk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0