12 mars - Divafettot

2012-03-13 @ 00:05:39
1. I'm drunk, I suppose


Trött kisse med huggtänder.
Har förövrigt klippt ihop tvättstugefilmen, och oooh lord... Jag är ett sånt jävla retard, HAHA. Men det är lite så jag är - lite tramsig och tycker om att bjuda på mig själv. Laddar dock upp den imorgon istället för just nu har jag glömt mitt lösenord till videofy och det vill tydligen inte skickas till min mejl just nu. Kommer nog ta ganska lång tid att ladda upp den också, med tanke på mitt snigelinternet. Så det får bli imorgon som sagt! Ska kolla ifall det nya BB-avsnittet kommit upp nu, har ju inte Elvan så får ju sitta uppe efter midnatt var och varannan natt och vänta in skiten haha.

HÖRS IMON KITTIES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0