13 mars - för fin dag

2012-03-13 @ 22:51:18
1. I'm drunk, I suppose
Har varit sånt jävla sommarväder idag så ni fattar inte. Imorgon ska jag till stan för att stanna några dagar, då jävlar ska jag njuta! Har till och med börjat planera min våroutfit inför imorgon, HAHAHA känns ju lagom töntigt men det är bara att erkänna nu - alla gör det. Känner mig grymt sugen på att använda mina skeleton-knästrumpor, men även mina klackar för det var så länge sen och vill ju ha användning av dem nu under våren... Hm, vi får helt enkelt se imon vad det blir för snajs!



Sen till något helt annat - är det för tidigt för mygg, eller har de faktiskt börjat leva upp? Har fått två, som ni ser, JÄVLIGT irriterande bett på magen som kliar som fan, vaknar till och med på morgonen av att jag kliar mig haha...
Så, nu har jag officiellt blottat mig i bloggen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0