13 mars - jag ska bli en bättre bloggare!

2012-03-13 @ 23:45:34
1. I'm drunk, I suppose
Eller åtminstone lägga ner mer tid på bilder, då det faktiskt blir lite roligare läsning. Kanske även en gång för alla ska börja lära känna min kamera på allvar, ett pinsamt erkännande men jag tycker ju det är så bekvämt att alltid fotografera på "P". AJA, det är ju inte lika illa som att köra på auto ialla fall, hahaha! Men ska ialla fall försöka orka dra med mig min systemkamera lite mer. Det blir ju både finare och roligare bilder, speciellt nu på våren tycker jag då det är lite solsken och sånt ute! Kom ihåg nu att jag lovar!


Ett av mina skryt-objekt. Inte taget med "P".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0