15 mars - hos fadern!

2012-03-15 @ 20:14:09
1. I'm drunk, I suppose
Sov hemma hos pappa inatt, det är kul och framförallt skönt att vara hemma lite igen. Igår satt jag och pappa och kollade runt på mopsar på nätet, vill ha nu nu NUU, men måste ju uppfylla min del av avtalet först innan! Men nu har jag mer koll på vilka uppfödare som finns här i närheten också, vilket verkar vara ganska många egentligen! Och pappa är dessutom positivt inställd till mitt val av ras då det är en liten lättskött hund, som ändå har en trevlig personlighet och det känns som att en mops liknar mig själv på väldigt många olika sätt och då kan det ju inte kännas annat än rätt?

HAHAHHAHAHA, korvmops!!
(bild från weheartit)

Idag var jag och pappa ute hos farmor och sorterade ut och slängde massor av pappas gamla grejer där, bl.a massa skrivböcker, pärmar och teckningar från hans skoltid från lågstadiet till högstadiet. Det roligaste var när jag hittade en gammal uppgift, som hade gått ut på att man troligen skulle avsluta en berättelse och göra ett eget slut, HAHAHAHA fyfan vad vi skrattade åt den:

"Hon satte sig och lipade i 7 timmar. Sen halkade hon i leran och slog i bakhuvudet i en sten. Sen drunknade hon."

HAHAHAHAHA, asså jag kan inte ens beskriva hur mycket både jag, pappa och farmor skrattade åt den där jävla berättelsen! Verkligen skrivet så dramatiskt och kortfattat som möjligt, för att han skulle slippa skriva så mycket, hahahahaha! Ja herregud, dog hundra gånger om.. Utöver detta hittade jag även gamla foton på vårt gamla hus när vi bodde i Algutsrum på Öland, bilder på mamma och min moster i sin ungdom, på mig och Isak när vi var små och HÅR från mig ?!?!?! Kände en blandning mellan rädsla och äckel när vi hittade som en liten påse med lockar från mig, avklippta -95.... På min begäran slängde vi den dirr.



Nu sitter jag och ska kolla lite på Big Brother, orkade aldrig kolla på gårdagens avsnitt inatt. Pappa ville även att jag skulle baka kladdkaka, så jag får väl göra det då!!! (som att det är jättejobbigt, höhööhöhöh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0