16 mars - hej knubbisar!

2012-03-16 @ 11:58:23
1. I'm drunk, I suppose
Ligger och har det mysigt med Hubbe-katten, inte helt fel! Vaknade för över en timme sen men har kollat Big Brother och så eftersom jag inte orkade kolla på det inatt. Börjar bli grymt trött på Sipan's barnsliga sätt att hantera och skapa konflikter, och så tycker jag att folk faktiskt är lite orättvisa mot Amandus som tycker han gnäller hela tiden, för vafan... Det är ju ett jävla lekis? Och så mycket klagar han ju inte. Då tycker jag Joe är mer gnällspik, som knappt vågar göra uppdragen och hotar med att han ska lämna varje gång det blir tjaffs, hahaha oh lord...

Aja, idag står det ialla fall LEKDEJT MED BESTIS på schemat, ska bli kul som fan! Färga lite hår och kolla Big Brother. Får däremot se om jag sover hos farmor inatt när jag ändå är i Smedby, eller om jag ska orka åka in till stan igen till pappa... Men det orkar jag nog inte. AHWELL, vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0