17 mars - långpromenad mitt ute i ingenstans

2012-03-17 @ 17:05:05
1. I'm drunk, I suppose

Fina farmor på åkern idag


Jaha, tjoflöjt mina vänner! Sov hos farmor inatt, så efter att vi hade käkat frukost imorse så begav vi oss ut på en långpromenad. Vi hade bestämt innan vilken runda vi skulle gå, men på vägen så ändrade sig farmor och tyckte vi kunde gå en annan väg för hon hade för sig att man kunde gena... Tji fick vi. För det första så gick vi jättelångt vid sidan av en åker, när vi kommit en bit tog det stopp vid en å som var skitbred och ingenstans kunde vi gå över... Så slutade med att vi följde heeela jävla åkern runt tills vi kom fram till Ridhuset vid Ulfsborg. Hade vi gått på vägen hade det tagit max tio minuter, detta tog nästan 40 min.... HAHA. Aja, det var roligt ialla fall!

Farmor när vi kommit hem: "Åh jag tycker till och med att jag ser de där jädrans grästuvorna och leråkern när jag blundar..."

Nu ikväll ska jag sätta mig och skriva ihop ett personligt brev och skicka iväg till ett jobb, och sen ska jag kolla på TV med farmor hela kvällen. Är någon social så får man gärna höra av sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0