18 mars - mardrömsvandringen

2012-03-19 @ 00:03:02
1. I'm drunk, I suppose
Jag och farmor bestämde oss för att ta en långpromenad idag också. Dock den rätta vägen som vi hade tänkt ta från början igår, dvs över Ulfsborg mot Rinkabyholm och sen hem till Smedby igen. Visste ju att det skulle bli långt, men när vi började närma oss uppåt 2 timmar och vi fortfarande hade ganska långt hem, plus att vi på något mystiskt sätt lyckats komma upp bakom Kalmartravet och insåg att vi gick på deras övningsbana... Då började det bli jobbigt, haha! Rundan slutade på 3 timmar, då var vi båda dödströtta och både ben och fötter var rejält möra vill jag lova. Farmor gjorde potatisplättar till mig innan jag slutligen åkte bussen hem till pappa.

Så nu sitter jag här och väntar på att söndagsfinalen av Big Brother ska komma upp på webben så jag sen kan gå och sova. Ska upp tidigt till möte med jobbcoachen (i tre timmar, Jesus Kristus välsigna mig!), så därför jag åkte tillbaka till pappa i stan idag. Blir lättare sen när jag ska hem till Blomstermåla också sen efteråt!


Knäppte massa bilder idag med men det laddar jag upp imorgon istället!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0