20 mars - vårshopping med Bestis ♥

2012-03-20 @ 21:13:54
1. I'm drunk, I suppose



Älskar att det inte blev prickar över ö:et, haha!

Jahapp, detta var vad jag hittade på Gina Tricot idag! Hittade massa annat med men man får ju prioritera lite när man inte har så mycket pengar. Shortsen var däremot tvungen att köpa, ni fattar inte hur länge jag letat efter ett par höga shorts med knappar på, och så hittade jag dessa nu.. DRÖM! Däremot så satt de perfekt och som en jävla smäck inne i affären, men nu när jag skulle testa dem och visa Christopher så fick jag knappt igen dem, samt att världens häng-bulle av mage uppenbarade sig precis ovanför byxlinningen, HAHAHA. Kvällstjock ♥

Nu letar jag bara efter snygga bh-toppar/bandeau-bhar som jag kan ha under linnet och andra lösa linnen till sommaren (svarta såklart, inget annat är möjligt i min värld haha!). Hittade flera på Gina men tyckte de kändes ganska tjocka i tyget och framförallt tråkiga, vill ha lite annorlunda och utstickande! Hittade en men den var för liten när jag provade, och jag hann aldrig testa en större storlek innan jag var tvungen att hasta iväg på möte.. Men ska skutta förbi där igen på fredag och hoppas på att en större storlek finns, det var inte så många kvar nämligen så hoppas jag har tur. Annars får jag åka till den andra butiken, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0