23 mars - sista mötet för denna veckan, och så lite shopping på det!

2012-03-23 @ 19:40:17
1. I'm drunk, I suppose


Hatar just nu Gina Tricot. De har alldeles för mycket snygga kläder för att jag ska klara av det hela, eller snarare - för att min ekonomi ska klara av det, HAHA. Herregud alltså, men jag behöver faktiskt kläder. Köper ju aldrig det i vanliga fall..


Testade först utan bh under, men det kändes lite för löst och typ... Obehagligt? Hahahaha, är ju van vid att de sitter på plats så att säga! Så får bli en bandeau-bh under tror jag, då den har korsade band i ryggen så blir nog det snyggast.

Idag blev det alltså detta lilla åbäket. Satt ju mycket snyggare på än vad jag trodde faktiskt, positiv överraskning! Ska bara sluta äta så mycket onyttigt och träna magen så den slipper sladdra runt till sommaren om man nu ska ha såna här kläder. Har ju dragit ner rejält på kladdkakan, så detta lär jag ju fixa också utan problem! Ska upp tidigt imorgon och springa tror jag, om jag orkar höhö....

Ska fortsätta jobba på nya bloggdesignen nu. Orkar inteee, det är så jobbigt! Blir påmind om varför jag slutade göra designer åt andra för jag tycker det är tråkigt nog att göra till mig själv haha! Men hellre att göra det själv när man faktiskt kan lite om det, än att vara lat och bara kopiera en färdig kodmall som någon annan gjort, skulle kännas alltför latmaskigt för mig. Så tjingeling ponnysar! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0