24 mars - blev det nån runningtrip imorse?

2012-03-24 @ 16:27:37
1. I'm drunk, I suppose
Nej.....

Hahahaha, vad tror ni om mig liksom? Nääemen, jag ställde faktiskt klockan. Dock orkade jag aldrig ta mig upp, får bli en liten runda nu i eftermiddag/kväll istället.

Så vad händer idag då? Inte ett skit skulle jag vilja säga. Känns rätt skönt också i och för sig, tydligen ska jag infinna mig hos coachen mellan 9-16 på måndag och jag har redan lite ångest över det hela, haha! Nejmen det blir säkert bra. Måste börja på personliga brev då jag nu nästa vecka ska sätta igång projektet om att skaffa mig en praktikplats eller jobb i butik. Jag blir fan förvånad om jag inte ens lyckas skaffa mig praktik i någon av de över 20 butikerna jag ska besöka, någon borde ju ändå vara intresserad? Jag menar, så värdelös är jag ju inte höhö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0