25 mars - stel som en nittioåring

2012-03-25 @ 15:19:28
1. I'm drunk, I suppose



Jahapp, såhär såg det ut igår kväll. Jag & mannen skulle ut på långrunda till Ålem och tillbaka, jag skulle knäppa någon rolig bild på honom att lägga upp här på bloggen och då slog han till min hand av misstag (se bild till höger) så min iPhone drog i gatan med ovansidan neråt... Jag trodde fan att skärmen sprack, men som tur var gjorde den inte det! Sen blev vi ovänner pga det, HAHA så typiskt oss! Så vi studsade iväg bredvid varandra, skittjuriga och med musik i öronen. Sa inte ett ord till varandra under de två timmarna som powerwalken varade. Men det gjorde nog det hela mer effektivt tror jag, haha för fyfaaan vilken träningsvärk jag har idag och speciellt i röven.. Herregud säger jag bara.

Men satan så jag jobbade igår, speciellt på hemvägen då mannen drog upp tempot och jag som redan började bli trött fick jobba som fan för att hålla mig i samma takt som honom - det var ju liksom mörkt när vi kom hem och jag som är så mörkrädd haha.. Men känns skönt idag! Får göra det till en vana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0