25 mars - tidsfördriv i form av en lista

2012-03-25 @ 16:16:32
1. I'm drunk, I suppose

1. Hur gammal är du om fem år? 25 år (herregud?!)

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Christopher!

3. Hur lång är du? Länge sen jag mätte mig, men nånstans mellan 161-164 gissar jag på.

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Minns inte, men "Lyckan i LA" på tv iaf :)

5. Vem ringde du senast? Karate-Leif igår!

6. Vem ringde dig senast? Mannen i fredags.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Amääända! Fick en idé på present så ring mig när du har tid :D"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på, har jag gott om tid och dessutom har nåt att berätta som blir för långt att smsa om så ringer jag helst. Däremot så tycker jag det är roligare att smsa och småprata med folk. Får nog säga sms ändå!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? OJ, jättelänge sen! Troligen början på februari på stan, samma dag som jag & Linda skulle ha vår 20-årsfest...

11. Vilken ögonfärg har du? Blååå

12. När vaknade du i dag? Minns inte, men steg upp strax innan kl 13 ialla fall, hehe

13. Vilken är din favoritjulsång? Mer Jul

14. Vilken är din favoritplats? Hemma.

15. Vilken plats föredrar du minst? Ostädade toaletter. Värsta som finns...

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Vette fan... Antingen är jag kvar i Kalmar eller så har jag flyttat nånstans. Mest troligt Skåne eller Danmark i så fall.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Var nog nåt som mannen sa nu i helgen, haha

19. Hur stor är din säng? Min egna - 90. Mannens - 120.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbaaar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast utan

22. Hur många kuddar har du i sängen? En till två!

23. Vem var din första idol? Spice Girls!

24. Väggur eller klocka på armen? Väggur, hatar klocka på armen!

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor, i alla lägen! Sover med strumpor till och med, dock inte så ofta längre..

26. Är du social? Ja det får jag nog lov att säga. Är dock blyg bland folk jag inte känner om jag är ensam.

27. Vilken är din favoritglass? Twister, Magnum, Ben & Jerry's

28. Vilken är din favoritefterrätt? Oh loord... Vart börjar man? Kladdkaka med grädde, fruktsallad, muffins, chokladmousse, citronfromage, kakor, glass, marängswiss, all sorts paj med vaniljsås, LISTAN ÄR LÅÅÅÅNG

29. Tycker du om kinamat? Bästa jag vet! Äter det dock inte så ofta. Kanske därför jag inte tröttnar, haha!

30. Tycker du om kaffe? Tycker jättemycket om smaken av kaffe, men tål ju inte koffein så kan inte dricka det

31. Vad dricker du till frukost? Det som finns, kan variera mellan juice, oboy, te, vatten, mjölk eller läsk.

32. Sover du på någon särskild sida? Jag vill helst ligga vänd mot dörren av nån anledning. Brukar därför föredra att ligga innerst mot väggen, för att då kan jag variera sida och så vet jag att mannen ändå ligger ytterst och tar "smällen" om det kommer nån (vem det nu skulle vara) HAHA.

33. Kan du spela poker? Nope.

34. Tycker du om att mysa/kela? Bästa som finns!

35. Är du en beroendemänniska? Det vette tusan, fast det är jag nog

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Inte en jävel! Däremot flera som fyller år dagarna innan och efter min födelsedag.

37. Vill du ha barn? Självklart, dock inte än!

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, kunde ju spanska men tror det rann ut ur hjärnan samma stund som jag lämnade högstadiet haha ..

39. Har du någonsin åkt ambulans? Tyvärr inte, verkar ju skitcoolt?

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet alla gånger. Tycker så synd om de människor som bor mitt i Sverige och får bada i sjöar... Så äckligt, haha! Och bassänger kan man inte ens jämföra tycker jag!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Nöjen och saker som får mig att må bra just för stunden. T.ex kläder, skor, fika... Alkohol när det beger sig, haha!

42. Äger du dyrbara smycken? Haha nejdu

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Top Model Sverige (även fast jag tycker det känns lite B), Lyckan i LA, Vampire Diaries, Ellen... Vad jag kommer på nu. Johanna vill börja kalla mig för "TV-tablån", HAHA.

44. Kan du rulla med tungan? Nej?! Varför kan alla det??

45. Vem är den roligaste människan du känner? Det är nog Sofie faktiskt. Så hysteriskt rolig alltså, haha!

46. Sover du med gosedjur? Nope

47. Vad har du för ringsignal? Klassikern till iPhone... BYTTE, men den försvann när min telefon uppdaterade till iOS 5 och sen har jag inte kunnat byta till en egen... -.-

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Jajjemän!

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Bög-kudden som Christopher envisades med att han skulle ha en gång när vi var på IKEA, haha

50. Flirtar du mycket? Inte ett skit

51. Kan du byta olja på bilen? Wish I could :(

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Har inte ens körkort, så näe..

53. Vilken var den senaste boken du läste? Minns inte!

54. Läser du någon dagstidning? Barometern och Kalmarposten när jag är hos farmor

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nee

56. Dansar du i bilen? Hahaha, hur fan gör man det? Nej!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? NE-radio igår på powerwalken

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Troligen nåt hos min coach i fredags, de har redan märkt att jag "telefonklottrar" i anteckningsboken haha.

59. När var du i kyrkan senast? Oj..

60. Är du lycklig? Av och till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0