26 mars - havregrynsgröt <3

2012-03-26 @ 18:19:43
1. I'm drunk, I suppose
Kan inte förstå hur det gick till, eller när det ens hände - men oh lord... Jag är så addicted to havregrynsgröt med färsk frukt. Bästa kombon är antingen banan (MOGEN, inte grön för då känner man inte att det smakar banan!) eller såna där ljusgröna äpplen till, men testade idag med apelsin och det var inte så dumt heller. Köpte dessutom mango i affären idag, haha nu jävlar ligger de på "mogning" i fönstret!

Något annat jag har svårt att förstå är att jag ägnade ett halv inlägg åt havregrynsgröt....

Ohwell. Var faktiskt inte så segt på "skolan" idag. Tänker härmed kalla det skolan, då det faktiskt är fyra dagar i veckan mellan 9-15 och jag går dit för att lära mig söka jobb. Typ. Så. Skolan! Ialla fall - det var inte så segt som jag fasade över idag. Timmarna går ju relativt snabbt, och idag sökte jag faktiskt jobb både hos Telenor och som hotellstädare/frukostvärdinna. Hoppas mest på det hos Telenor, vore fint faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0