26 mars - måndagsmorgon

2012-03-26 @ 08:19:17
1. I'm drunk, I suppose

Hallå puddingar! Idag är det måndag och jag är uppe med tuppen för jag ska stå hos jobbcoachen vid klockan 09:00. Såklart var ju tåget inställt också av nån anledning, så hamnade på nån buss som jag verkligen är framme i tid.. Pinsamt att komma för sent när man liksom inte kommit in i gruppen riktigt än, och idag skulle vi dessutom byta lokaler så har inte en aning om vart vi ska vara idag HAHA. Great.

Vid kl 16 idag slutar min dag, herregud hjälp mig?! Hahaha kan inte förstå vad vi ska göra där så länge, men förhoppningsvis är vi sysselsatta hela dagen så tiden bara går.

Ha en bra start på veckan kåmpizar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0